piątek, 13 lipca 2012

mini wymianka bransoletkowa

to kolejna wymianka, w której brałam udział :)
wymiankę tą organizowała Wiola z bloga wioletkowy skrawek nieba. Jak na mini wymiankę przystało do paczuszki wkładało się tylko jedną rzecz - w tym przypadku bransoletkę. Moja wyglądała tak:

i powędrowała do Renaty z bloga Dzieła Madame, która z kolei przesłała mi taką bransoletkę:

bardzo mi ta bransoletka przypadła do gustu. Szczerze mówiąc to póki co się z nią nie rozstaję :]

Jeśli chodzi o mnie to wymianka strasznie mi się podobała i jestem mega zadowolona z prezentu :). Dzięki serdeczne Wioli za zorganizowanie wymianki i Renacie za przepiękną bransoletkę !!!! Pozdrawiam!!

7 komentarzy:

  1. Cudowności! Piękną bransoletkę przygotowałaś, a ta otrzymana też jest super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bransoletki:) Ogromnie podoba mi się ta którą ty przygotowałaś.
    Dziękuję ci bardzo za udział w moim candy:)
    Aha..paczuszka w "podaj dalej" już dziś do ciebie poleciała :D
    Pozdrawiam słonecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ekspress!! no to niedługo ja zorganizuję u siebie podaj dalej :)

      Usuń
  3. Przepiękne te bransoletki, różnią się ogromnie, ale obie są cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, Twoja bransoleta jest świetna! super wykorzystanie cubic raw! ale wymiankowa jej nie ustępuje, też bardzo lubię takie motywy ludowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że się podoba:) Twoja też jest śliczna:) ja takich nie umiem robić wiec tym bardziej jestem zadowolona:)
    bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...