sobota, 10 listopada 2012

kokardka

Po raz pierwszy (ale nie ostatni)  wykonana prze ze mnie kokardka. Kolczyki tak mi się podobają,
 że zostaną razem ze mną  :D

link do tutka ------> XXX
ostatnio na allegro udało mi się zakupić bardzo oryginalne dwustronne sutaszki, po bardzo okazyjnej cenie:

a tu link do bloga Pauliny--------> KLIK

i na koniec oczywiście bransoletka :D no jakże by tam bez bransoletki :)




Chciałam jeszcze podziękować za setkę waszych podglądających par oczu, dziękuję również za komentarze motywujące do dalszej pracy :) pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Cudne te kokardki! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana te kokardki są przecudne, strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokardki są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  4. kokardki bombowe i mam apetyt, żeby zrobić sobie podobne dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach te kokardki są fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja nie będę inna kokardki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cuda cudeńka....bardzo kobiece..śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokardki udane a i całe kolczyki śliczne i wyjątkowo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne te kokardowe kolce są. Nie dziwie się, że zachowałaś je dla siebie. Też bym tak zrobiła. :) Dziękuję bardzo za udostępnienie wzoru. Będę musiała kiedyś takie upleść.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki są CUDOWNE!!! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace, kokardki pięknie zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki kokardki są bajeczne, wiem ile radości dają, bo sama takie robiłam!!!! Są cudne !!! Bransoletka urzekła mnie kolorami.Czy zdradzisz tajemnicę jakie to koraliki ???Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolorów niestety nie podam, ale mogę podać nr 03682, 14063, 01112 (czwartego niestety nie mam ;() zakupione w sklepie magraf.eu

      Usuń
  13. Kokardki super, chyba też muszę się o takie pokusić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kokardki są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  15. woooooow kolczyki kapitalne! wcale sie nie dziwie, ze zostaja z Toba:) bransoletki maja swietne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie śliczne kolczyki! nie wiedziałam że można takie cudne kokardki zrobić z koralików. :)
    pastelowy-imbryczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki świetne, za mną ten wzór chodzi już od jakiegoś czasu, ale po Twoich pięknych kolczykach, myślę, że szybko się za niego zabiorę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. vaya vaya!! has mejorado muchísimo desde la primera entrada!! unos trabajos preciosos!! besos ;=)

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze są te kokardkowe kolczyki, kropla dyndająca u dołu daje im charakteru ;) też mi ten motyw wpadł w oko, ale póki co jest w planach "na później" - ciągle mam za mało rąk ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. zostałaś wyróżniona ;)) http://silveraguti-blink.blogspot.com/2012/11/mam-was-na-oku-i-wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na te kokardkowe kolczyki :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful bracelet! Greetings

    OdpowiedzUsuń
  23. No naprawdę kokardki wymiatają:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...