sobota, 14 września 2013

wygrana!!!

jak już wcześniej informowałam przygotowywałam się do jarmarku organizowanego w moim mieście i wiecie co? WYGRAŁAM!!!! wygrałam nagrodę publiczności!!!! :D
 z tego oto miejsca chciałabym podziękować wszystkim, którzy w zbieranie głosów na mnie bardzo się zaangażowali!!! dzięki ludziska!!!
Już dzisiaj zapraszam na przyszłoroczny Jarmark Produktu Lokalnego w Strzelinie!!! z roku na rok coraz więcej się dzieje :)
Poniżej prezentuje kolejny ślubny naszyjnik, tym razem kolor srebrny idealnie pasuje do sukni mojej bratowej :)




18 komentarzy:

  1. Gratulacje, a naszyjnik jest piękny. Panna młoda będzie wyglądała rewelacyjnie z takim dodatkiem. Szkoda, że jak Ja brałam ślub nie wiedziałam o takich cudach.

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo powiem Ci, że jakoś specjalnie mnie nie dziwi Twoja wygrana :D gratuluję!
    ślubna kolia prześliczna! *.* będą jakieś zdjęcia na Pannie Młodej? :))
    no i jaka laska z Ciebie :D miło Cię zobaczyć z taaakim uśmiechem, a nie tylko na miniaturce, zasłoniętą przez uśmiech Twojej psiny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, a ten naszyjnik jest cudowny, aż szkoda, że więcej zdjęć nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Naszyjnik przepiekny:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    A naszyjnik mnie właśnie wymiótł z nóg...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Nagroda jak najbardziej zasłużona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! to swietna nagroda:) a naszyjnik jest boski! mam nadzieje, że wstawisz zdjecia jak się będzie prezentował z suknią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :):):) Ehhh i zazdroszczę takiego koralikowania PRZEPIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo proszę! Gratuluję serdecznie. Nagroda jak najbardziej należna :) Świetne stoisko, naszyjnikiem ślubnym jestem zauroczona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest cudny, bajka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...