środa, 14 marca 2012

bransoletki

Korzystając z okazji, że mój facet miał dzisiaj dużo wolnego czasu zagoniłam go do robienia zdjęć :) różnica między jego dziełami a moimi "zdjęciami" jest przeogromna. wszystko teraz się jakoś tak fajniej ogląda.

bransoletka zrobiona  metodą twisted tubular herringbone stitch, czy jakość tak. Niestety mimo wielu prób ogarniecie brasoletki robionej szydełkiem jest dla mnie niemożliwe.






koraliki modułowe zakupione w sklepie magraf
koraliki preciosa hematite i silver, zapięcie na magnes

i ostatnia na dziś z uroczym kotkiem zostanie przekazana koleżance, która uwielbia koty.


3 komentarze:

  1. Nie poddawaj się szydełku! Jest duuużo szybciej! W razie problemów - pisz do mnie - śmiało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się z Tobą zgodzić, wczoraj udało się mi wreszcie dokończyć bransoletkę na szydełku :) po trzech miesiącach prób :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...